برای دریافت لیست قیمت و مشاوره پاسخگوی شما هستیم!

وبلاگ

به طور معمول مزایای زیادی در ارتباط با پیشرفت فناوری وجود دارد. این مورد مطمئناً در مورد نورپردازی LED وجود دارد – و اکنون نورگیرهای فرو رفته LED – زیرا فشردگی منبع نور، امکانات فوق العاده ای را به طراحان چراغ های روشنایی می بخشد.

یک چراغ خاموش فرو رفته LED انقلابی را تصور کنید. نصب آن بسیار نازک و سریع است. آنقدر نازک است که می توانید آن را نصب کنید حتی اگر گل میخ سقف در راه باشد! کاربرانی که سقف های بتونی دارند می توانند سقف قطره ای بسازند که این وسایل را در خود جای دهد بدون اینکه خیلی از ارتفاع کم شود. نصب بسیار سریع است زیرا این وسایل به مسکن از قبل نصب نشده نیاز ندارند. بنابراین، آنها پیچیدگی های مرتبط با موانع بخار، صفحات خرد کننده و غیره را کاهش می دهند. این نورافکن های فرو رفته برای ساخت و ساز یا بازسازی جدید بسیار مناسب هستند: نور زیادی را بیرون میاورد، انرژی بسیار کمی مصرف میکند، دارای درجه عمر طولانی و هزینه کمی دارد.

در واقع بسیار درست است، در حالی که طی چند سال، این نور کم نور بازار را به دست گرفته است. این گزینه به انتخاب پیمانکار تبدیل شده است و تقریباً سیستم سنتی نورپردازی مسکن / تریم / لامپ سنتی را که قبلاً پایه اصلی صنعت بود، کاملاً جابجا کرده است.

همه خوب … درست است؟ خوب … شاید خیلی خوب!

می پرسید چرا این خیلی خوب است؟ خوب، ممکن است اینگونه باشد که، در مسیر پیشرفت، بسیاری از ویژگی های نور پایین فرو رفته سنتی را از دست داده ایم. با حمایت از این چراغ نورگیر فرو افتاده LED تا حدی که در اختیار داریم، توانایی تهیه یک نور CRI متمرکز با گزینه های مرتب، پرتو و هدف گذاری را فدا کرده ایم. در عوض، ما یک حالت به ظاهر جهانی را گسترش داده ایم که پرتو بسیار گسترده ای را گسترش می دهد و تابش خیره کننده زیادی ایجاد می کند.

چرا؟ چرا باید آن کار را انجام بدهیم؟ آیا به این دلیل ارزان، آسان و موثر است؟ کیفیت نور چطور؟ در مورد خلاقیت ظاهر و طراحی چطور؟

ما به عنوان متخصصان تجارت و روشنایی، چه تولید کننده، توزیع کننده و یا پیمانکار، معرفی و ترویج نوآوری هایی هستیم که یک راه حل متناسب با کاربردهای ارائه شده ارائه می دهند. تولیدکنندگان سرمایه گذاری عظیمی را برای معرفی نور پس زمینه LED انجام دادند که دقیقاً این همه کارایی را ارائه می دهد. آنها نه تنها مزایا و سبک های اصلاح شده وسایل فرورفتگی هالوژن سنتی را ارائه می دهند، بلکه جمع و جورتر شده، نصب آن ها راحت تر شده و در دمای چند رنگ در دسترس هستند.

به عنوان یک صنعت، ما باید ساده ترین راه را انتخاب کنیم. تردیدی وجود ندارد که کاربرد این نورافکن های نازک فرو رفته LED بکار رفته، منطقی است. با این حال، مطمئناً تا حدی که از آنها استفاده شده نیست. ما باید شروع به تبلیغ محصولاتی کنیم که باعث بهتر دیده شدن مکان، مردم و کالاها می شوند. ممکن است هزینه بالاتری داشته باشند و برای ارتقا نیز به برخی کارها احتیاج دارند، اما این ارزش برای کاربر نهایی کاملاً وجود دارد. بیایید تلاش کنیم ، انجام این کار به نفع همه است!

4.5/5 - (2 امتیاز)
تمامی محصولات داخل سایت بصورت سفارشی می باشد و کالایی بصورت استوک در انبار ایران موجود نیست
سایدبار
0 علاقه مندی
وبلاگ