برای دریافت لیست قیمت و مشاوره پاسخگوی شما هستیم!

وبلاگ

چراغ های LED روز به روز محبوب تر می شوند و ما مشتاقیم که با گذشت زمان مورد توجه قرار بگیرند. وقتی همه مزایای آنها را در نظر بگیریم، درک هیجان اطراف آنها آسان است.

لامپ های LED به ایجاد یک محیط کار ایمن، سالم و مولد کمک می کنند. اما موارد دیگری نیز وجود دارد: این چراغ ها همچنین با دوام و به صرفه هستند.

در زیر تعدادی از برجسته ترین نقاط فروش چراغ های LED، برای سیاره و کیف پول شما آورده شده است.

چراغ های LED با مصرف بهینه انرژی

محصولات روشنایی LED بسیار کارآمدتر بوده و انرژی بسیار کمتری نسبت به نمونه های سنتی خود مصرف می کنند. در حقیقت، اعتقاد بر این است که چراغ های LED 80٪ کارآمدتر هستند، به این معنی که 80٪ انرژی مصرفی آنها در واقع به نور تبدیل می شود. انرژی باقیمانده به گرما تبدیل می شود، در حالی که چراغ های رشته ای فقط به 20٪ بازده می رسند.

سیستم های روشنایی که مقدار زیادی گرما تولید می کنند، ما را مجبور می کنند تا با استفاده از مکانیزم های خنک کننده در دوره های هوای گرم، در برابر اثر مقابله کنیم. به پس اندازهایی که ممکن است با لامپ هایی که حداقل مقدار گرما را پخش می کنند، برسید فکر کنید. این همان چیزی است که ما آن را اثر متقابل تبدیل نور می نامیم.

چراغ های LED در مقایسه با لامپ های سنتی بهره وری انرژی بالاتری را ارائه می دهند. هنگام استفاده از لامپ های LED، شما از صرفه جویی قابل توجه و طولانی مدت در مصرف برق اطمینان خواهید داشت.

چراغ های LED دارای طول عمر طولانی تر هستند

طول عمر لامپهای LED نسبتاً بیشتر از چراغهای سنتی است. در واقع، آنها می توانند تا 100000 ساعت دوام داشته باشند. این 15 برابر طول عمر یک لامپ سنتی است.

درست است که چراغ های LED نسبت به چراغ های معمولی هزینه بیشتری دارند. با این حال، در دراز مدت، پس انداز کاملاً ارزش خروجی اولیه را دارد.

نیازهای حداقل تعمیر و نگهداری چراغ های LED

چراغ های LED دارای مدت زمان طولانی هستند، بنابراین نیاز به تعویض آنها به اندازه سایر محصولات سبک زیاد نیست. تصور کنید سالها و سال مجبور نیستید لامپ را عوض کنید!

علاوه بر این، نیازهای نگهداری یک چراغ LED به طور موثر هزینه کار و نگهداری را در طول زمان کاهش می دهد. بنابراین این امر باعث افزایش هزینه-سود سرمایه گذاری اولیه می شود.

اجزای نور LED

بر خلاف محصولات روشنایی سنتی، چراغ های LED فاقد جیوه، سرب و گازهای آلاینده هستند.

از آنجا که در نور LED اجزای سمی کم و بسیار زیادی وجود ندارد، از نظر محیط زیست سازگارتر بوده و خطرات سلامتی کمتری را نشان می دهد.

کنترل های روشنایی یکپارچه چراغ های LED

کنترل های روشنایی هوشمند که در چراغ های LED قرار دارند به ما امکان می دهد تا نور مناسب را متناسب با نیازهای موجود برنامه ریزی کنیم. این به نشانگرهای مختلفی مانند سنسورهای کم نور و حرکت گسترش می یابد.

کنترل های روشنایی یکپارچه هوشمند به شرکت هایی که از این قالب روشنایی در فضای خود استفاده می کنند این امکان را می دهد تا 25٪ یا بیشتر از مصرف انرژی بکاهند. چنین سرمایه گذاری نشان دهنده صرفه جویی در هزینه های تضمین شده و همچنین تأثیر حداقل بر محیط زیست است.

سرانجام، در دراز مدت، چراغ های LED تولید مالی ما را کاهش می دهند و تأثیر محدودی بر محیط زیست دارند. چراغ های LED تمام نیازهای مسکونی، تجاری و صنعتی را برآورده می کنند. آنها همچنین کیفیت نوری را که در یک فضا پخش می شود، بهبود می بخشند.

به این نوشته امتیاز دهید
تمامی محصولات داخل سایت بصورت سفارشی می باشد و کالایی بصورت استوک در انبار ایران موجود نیست
سایدبار
0 علاقه مندی
وبلاگ