برای دریافت لیست قیمت و مشاوره پاسخگوی شما هستیم!

وبلاگ

تا همین اواخر، تمام سیستم های روشنایی از لامپ های رشته ای استفاده می کردند. وقتی لامپ خاموش شد، ما به راحتی آن را با یک وات مشابه جایگزین کردیم بدون اینکه به آن فکر کنیم. امروزه، ما با طیف گسترده ای از محصولات روشنایی روبرو هستیم که مزایای بی شماری را ارائه می دهند. چگونه تصمیم بگیریم بهترین کدام است؟ ممکن است ما با بررسی نمودار مقدار انرژی بر روی برچسب های محصولات روشنایی شروع کنیم. برای کشف تعدادی از استانداردهایی که باید هنگام بررسی گزینه های روشنایی خود در نظر بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید.

روشنایی


میزان روشنایی، میزان نوری است که توسط یک سیستم روشنایی پیش بینی می شود. معمولاً با لومن اندازه گیری می شود. زمانی بود که چراغ های رشته ای سفارش روز بودند. روشنایی با توجه به مقدار وات در هر لامپ انتخاب شد: هرچه چراغ ها روشن تر، وات بیشتر باشند. امروز، این کمی سازی معنی ندارد. پیشرفت در فن آوری روشنایی به گونه ای است که مصرف انرژی یک لامپ دیگر بر اساس میزان نوری که تولید می کند نیست… و این چیز خوبی است! اکنون می توانیم بدون نگرانی در مورد تخریب بودجه های مصرف انرژی، فناوری های روشنایی متناسب با نیازهایمان را انتخاب کنیم. روش های اندازه گیری نور در محیط اطراف خود را کشف کنید.

برای کمک به شما در این انتقال، نمودار معادلات زیر را بخوانید:

رنگ یا دمای نور یا ظاهر نور

ما رنگ و دمای نور را در کلوین اندازه گیری می کنیم، واحد اندازه گیری دما. وقتی اندازه گیری زیاد است، این نشان می دهد که نور سرد و سفید است. برعکس، با کاهش تعداد، نور تولید شده توسط لامپ گرمتر و رنگ زرد عمیق تری دارد. در مورد رنگها و دمای مختلف نور بیشتر بدانید.

انرژی مورد استفاده


خروجی نور اندازه گیری می شود تا مشخص شود که آیا یک لامپ نور کافی برای پاسخگویی به نیازهای ما تولید می کند یا خیر. با این حال، ما نباید اندازه گیری میزان انرژی این لامپ را فراموش کنیم. در واقع هرچه وات بیشتر باشد، در پایان ماه نیز صورتحساب روشنایی بیشتر خواهد بود. درباره روش های صرفه جویی در هزینه های ماهانه روشنایی منزل خود بیشتر بدانید.

اینفوگرافی زیر نشانه ای از انواع متنوعی از محصولات نورپردازی موجود امروز و پیشرفت های تکنولوژیکی آنها با گذشت زمان را به شما نشان می دهد.

دیگر لامپ وجود ندارد!


امروز ، ما تمایل به نصب چراغ های روشنایی با چراغ های LED یکپارچه داریم. در واقع ، لامپ ها به زودی به گذشته تبدیل می شوند! برای انتخاب لامپ مورد نیاز شما ، نمودار مقدار انرژی برچسب محصول روشنایی را مانند یک لامپ معمولی بررسی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
تمامی محصولات داخل سایت بصورت سفارشی می باشد و کالایی بصورت استوک در انبار ایران موجود نیست
سایدبار
0 علاقه مندی
وبلاگ