برای دریافت لیست قیمت و مشاوره پاسخگوی شما هستیم!

وبلاگ

مجموعه ریسه­ های نواری شرکت eNabz.Netامکان جستجو در میان طیف گسترده­ای از ریسه­ های نواری ما را آسان می­سازد. هر سری از این ریسه­ ها بر اساس نوع و کیفیت چیپ طبقه ­بندی شده است. اگر به دنبال یک پروژه اقتصادی سریع، یک بازسازی حرفه­ ای، یا یک نورپردازی منحصربه ­فرد هستید، ما مجموعه ­ای ارائه می­کنیم که می­تواند راه ­حل جامعی در اختیار شما قرار دهد. به منظور یافتن سری مناسب برای کاری که می­خواهید انجام دهید، توضیحات زیر را مرور نموده یا به صفحه مقایسه سری ریسه ­های نواری LED مراجعه کنید.

این مجموعه گسترده از ریسه­ های نواری راه­ حل­ های متنوعی برای شرایط تجاری و مسکونی فراهم می­سازند. برخی از این محصولات دارای شاخص CRI بالاتر از 90 می­باشند و بنابراین در فضاهایی که برای نمایش در نظر گرفته شده ­اند، مانند گالری­ ها، خرده­ فروشی ­ها و ویترین­ ها ضروری هستند. برخی دیگر دارای قابلیت ضد آب با استاندارد IP67 هستند که امکان استفاده از آن­ها را در نرده ­های راه­ پله یا کاربردهای اطلاع ­رسانی و تبلیغات دیداری در فضای بیرون فراهم می­سازد. محصول منحصربه ­فرد در این سری یک ریسه نواری فوق بلند با طول 20 متر است که می­تواند با استفاده از یک منبع تغذیه واحد کار کند. خط تولید گسترده این محصولات متنوع برای پیمانکارانی که می­خواهند کیفیت و ظاهر مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهند، ایده ­آل می­باشد.

سری Lux

محصولات سری Lux با چیپ­ های LED دارای تراکم بسیار بالا و زاویه پرتو گسترده، خطوط نوری بسیار یکنواختی را تولید می­کنند. این محصولات زیبا و در عین حال قدرتمند، دارای شاخص CRI بالاتر از 90 بوده و برای محیط­ هایی که نمایش و جذابیت بصری آن­ها برای شما اهمیت دارد، مانند نمایشگاه ­ها، ویترین مغازه­ ها و موارد دیگر، ایده ­آل می­باشند. این سری یک نوار کاملا باریک را در خود جای داده است که عرض آن تنها 4 میلی­متر است و به شما اجازه می­ دهد تا آن را در مکان­های بسیار تنگ به کار برده و حتی پنهان کنید.

سری Radiant

سری Radiant از یک چیپ LED بهره می­برد که یک استاندارد صنعتی برای نورپردازی نواری به شمار می­ آید. شما می­توانید ریسه­ هایی که برای محیط داخل طراحی شده ­اند را در مکان­ هایی که به نورپردازی محیطی یا کاری نیاز دارند، نصب کنید. برخی ریسه­ هایی را انتخاب می­کنند که بتوانند محیط­ های مرطوب مانند لبه های استخر را تحمل نمایند. این مجموعه از محصولات با انواع گزینه­ های تک­ رنگ یا سفیدرنگ می­توانند روشنایی و عملکردی عالی را که از LEDها انتظار دارید، در هر فضایی برای شما به ارمغان بیاورند.

سری Eco

سری Eco برای پروژه­ های کم­ هزینه که به نور باکیفیت نیاز دارند، ریسه­ های کارآمد و مقرون­ به­ صرفه ­ای ارائه می­کند. با دارا بودن طیف وسیعی از گزینه­ های CCT سفید و تک­رنگ از جمله فرابنفش، شما می­توانید فضای خود را با نور کم ­انرژی تاکیدی یا عمومی روشن نمایید. همچنین این سری دارای نوارهای دو ردیفه اختصاصی برای نورپردازی کاری در ارتفاع پایین می­باشد که روشنایی بالایی ارائه می­دهند. این ریسه­ ها دارای یک پوشش ضد آب انعطاف ­پذیر هستند که اتصال، خم کردن، و نصب در فضای بیرون را برای شما بسیار آسان می­سازند.

سری DynamicColor

سری DynamicColor طیف گسترده­ای از ریسه­ ها با رنگ­های متغیر قابل­ تنظیم به شما ارائه می­دهد. اگر به دنبال یک رنگ خاص و یا یک سایه سفید با قابلیت تنظیم دقیق هستید، می­توانید محصول مورد نظر خود را در این سری پیدا کنید. می­توانید از این محصولات در فضای داخل آشپزخانه یا بارها استفاده کنید، یا یک ریسه DMX قابل کنترل برای نورپردازی سفارشی در صحنه ­های نمایش یا کنسرت­ها انتخاب نمایید. برای فضاهای بیرونی ، استخر، سایر اماکن تفریحی در فضای باز می­توانید گزینه ­های ضد آب و یا حتی غوطه­ ور در آب انتخاب کنید. با این ریسه­ ها که دارای نور پویا هستند، صحنه­ های زیبایی طراحی کنید و حال و هوای محیط را تغییر دهید.

سری DreamColor

سری DreamColor با قابلیت­های محبوب تعقیب رنگ RGB دیجیتال، پیشرفته ­ترین ریسه نواری با تغییر رنگ پویا محسوب می­شود. نوع چیپ IC مناسب با سیستم RGB دیجیتال خود را پیدا کرده و بخش­ های مختلف LED را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. صدها الگوی تعقیب رنگ برای انتخاب وجود دارد که چند مورد از آن­ها همراه با هر ریسه منحصربه­ فرد ارائه می­شود. همچنین می­توانید انتخاب گسترده­ای از کنترل­ کننده­ های سازگار با این محصول، مانند کنترل­ کننده­ های RF یا بلوتوث، داشته باشید. پروژه یا تخصص فنی شما هر چه باشد، این سری محصولاتی متنوع با نور پویا برای شما فراهم خواهد کرد.

سری COB

به این نوشته امتیاز دهید
تمامی محصولات داخل سایت بصورت سفارشی می باشد و کالایی بصورت استوک در انبار ایران موجود نیست
سایدبار
0 علاقه مندی
وبلاگ