برای دریافت لیست قیمت و مشاوره پاسخگوی شما هستیم!

وبلاگ

بر روی یک لامپ رشته ای، قطعه ای که جریان الکتریکی را تأمین می کند “سرپیچ ” نامیده می شود. سرپیچ ها انواع مختلفی دارند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. بنابراین انتخاب لامپ متناسب با نیاز شما بسیار حیاتی است. در واقع ، بسیاری از لامپ ها سرپیچ های منحصر به فرد خود را دارند. این مانع از استفاده آنها در چراغی می شود که ممکن است قدرت بیشتری داشته باشد ، گرمای شدید را توزیع کرده و حتی به یک خطر آتش سوزی تبدیل شود. بیایید در مورد پایه های لامپ بیشتر بدانیم ، که در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد.

کد اندازه

کد اندازه ساده است: یک حرف , شکل یا نوع پایه را مشخص می کند و به دنبال آن یک رقم به قطر کلاهک اشاره می کند.

حرف “E” به معنای ادیسون ، مخترع این نوع سرپیچ ها در اوایل قرن بیستم است. این لامپ ها دارای پایه پیچ دار هستند. بنابراین می توان آنها را پیچ کرد. ,

حرف “B” مخفف سرنیزه است. از نظر تاریخی ، شکل این سرپیچ ها شبیه چاقوی بلندی است که زمانی به انتهای یک تفنگ متصل شده بود ، بنابراین نام “سرنیزه” است.

حروف “G” و “GU” به معنی کلاهک پین است. حروف “GU” نشان می دهد که این لامپ خاص به یک قطعه پشتیبانی شده توسط چراغ روشن مجهز شده است. در ابتدا ، این لامپ ها از شیشه ساخته می شدند ، به همین دلیل حرف “G” نگه داشته شده است.

راهنمای معادل سازی LED

led ها جایگزینی اقتصادی و کارآمد برای لامپ معمولی می باشد . طول عمر لامپ های LED بیشتر (بیش از 20 سال) است، آنها نور خوبی تولید می کنند و کاملا جامد هستند. در بسیاری از موارد، این لامپ ها در مقابل شیشه، از پلاستیک ساخته شده اند.

رقابت در بازار کاهش قابل توجهی در قیمت لامپ های LED و به همان ترتیب، بهبود جدی در طراحی لامپ ها را به همراه داشته است. این روند منجر به توسعه راه حل های جایگزین مبتنی بر LED شده است که طیف وسیعی از چراغ های استفاده چند منظوره را در بر می گیرد.

برای تسهیل انتقال به روشنایی LED ، اندازه سرپیچ و اندازه لامپ ها ثابت مانده است.

به این نوشته امتیاز دهید
تمامی محصولات داخل سایت بصورت سفارشی می باشد و کالایی بصورت استوک در انبار ایران موجود نیست
سایدبار
0 علاقه مندی
وبلاگ