برای دریافت لیست قیمت و مشاوره پاسخگوی شما هستیم!

وبلاگ

ریسه برنامه پذیر یا LED برنامه پذیر چیست؟

اخیرا مصرف ریسه نواری برنامه پذیر برای طراحی و نورپردازی و … بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نوع ریشه های برنامه پذیر مدل های مختلفی دارند. از جمله شلنگی، شاخه ای، نواری تک رنگ، نواری RGB و نواری برنامه پذیر یا همان addressable شناخته میشوند. این ریسه های نواری برنامه پذیر که با نام ال ای دی (LED های برنامه پذیر) هم شناخته می شوند کمک بزرگی به نورپردازی برنامه پذیر میکند و در واقع یکی از انواع نورپردازی برنامه پذیر است.

ویژگی های ریسه برنامه پذیر یا RGB

در بین این ها مدل addressable ویژگی های منحصر به فردی دارد. از آنجایی که شیوه فرمان به این LED از طربق موج PWM ارسال میشود. به این معنی که در یک مسیر میتوان رنگ های مختلفی را برای هر ریسه نواری برنامه پذیر تعریف کرد. این موضوع باعث کارایی بیشتر و جذابیت میشود. همچنین میتوان با در کنار هم قرار دادن چند نوار از این ال ای دی های برنامه پذیر یک نویسنده یا تابلو روان بسازیم. همانطور که اشاره کردم ال ای دی RGB یک نوار رنگی برنامه پذیر دارای قابلیت انعطاف پذیری، زیبا و درخشنده هستند.
از ویژگی های خاص این ال ای دی ها ضد آب بودن آنهاست ، ال ای دی های RGB مصارف گوناگونی از جمله طراحی ساختمان،دکوراسیون داخلی، طراحی آب نما دارند. از ویژگی های خوب این نوار ال ای دی جابه جایی آسان و نصب راحت و قیمت مناسب می باشد. راه اندازی این ال ای دی با برد های کنترلر مخصوص میتواند خیلی جذاب و دوست داشتنی باشد. همچنین با کمترین هزینه میتوانید نورپردازی جذابی داشته باشید.

ریسه های برنامه پذیرRGB

جمع بندی ریسه های برنامه پذیر RGB :

این ریسه های برنامه پذیر با جدیدترین تکنولوژی می توانند به زیبایی در هر بخشی که مد نظر شما است نمایان شوند و با ایجاد فضایی لوکس و زیبا ،چشم انداز های بصری بهتری را فراهم آورند.

ریسه های  برنامه پذیر RGB نوع پیشرفته ای از نورپردازی به شمار می روند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های شرکت تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
تمامی محصولات داخل سایت بصورت سفارشی می باشد و کالایی بصورت استوک در انبار ایران موجود نیست
سایدبار
0 علاقه مندی
وبلاگ